LIPUT-TOUR INFOLINIA

730 300 301

Pon – Pt

800 – 2000

Sob – Nie

900 – 1800

Aktualności

16
luty
2021

Paczki do Niemiec, Holandii oraz Belgii

Co musisz przygotować by zlecić przewóz paczki?

  • wymiar paczki
  • zawartość
  • adres nadawcy wraz z telefon kontaktowym
  • adres odbiorcy wraz z telefonem kontaktowym
    Jak właściwie przygotować paczkę?
  • paczka powinna być opisana adresem odbiory oraz telefonem
  • nie zaklejaj paczki przed nadaniem, kierowca musi sprawdzić zawartość paczki w twojej obecności
11
luty
2021

Promocja Walentynkowa

Mega promocja Walentynkowa na przejazd w 2 strony. Jeżeli masz zamiar w Walentynkowy weekend wybrać się z nami za granicę lub przyjechać na Weekend do Polski skorzystaj z promocji na bilet w 2 strony w cenie

100e

* obydwa przejazdy muszą być zrealizowane w dniach od 12.02.2021r. do 15.02.2021r. * promocja obejmuje tylko obsługiwane trasy (w Polsce województwa: dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie oraz część województwa łódzkiego i podkarpackiego)* ilość miejsc ograniczona.
Nie zwlekaj, zadzwoń lub napisz do nas

23
lipiec
2013

Ruszył formularz wysyłania opinii i uwag !

Wszystkich Klientów korzystających z oferty przewozu międzynarodowego busami na trasach Polska - Niemcy, Polska - Holandia, Polska - Belgia oraz Polska - Francja zachęcamy do wysyłania wszelkich uwag odnośnie przejazdów i współpracy za pomocą formularza znajdującego się w zakładce "Opinie". Za wszelkie wpisy serdecznie dziękujemy.
21
lipiec
2013

ZASADY PŁATNOŚCI ORAZ PRZYGOTOWANIA BAGAŻU:

W związku z charakterem wykonywanych usług informujemy, iż dla wygody Pasażerów płatności za dokonane rezerwacje mogą być dokonywane w dzień wyjazdu gotówką. Płatności przy wyjeździe zza granicy można dokonywać tylko i wyłącznie w walucie Euro.  W związku z powyższym odwoływane na 24 godziny przed odjazdem rezerwację nie zwalniają z obowiązku dokonywania płatności. Dbając o wygodę Klientów oraz bezpieczeństwo przewożonego bagażu przypominamy o konieczności jego przygotowania. Każdy z bagaży powinien być oznaczony odpowiednimi danymi: imię oraz nazwisko klienta, adres docelowy. Tylko i wyłącznie odpowiednie przygotowanie bagażu przez Klienta uchroni przed nieszczęśliwymi pomyłkami oraz zamianą bagaży.